ik zat vandaag weer te peinzen, wat moest ik nou weer er op zetten maar toen kwam er een geweldig idee in me op. Vandaag laat ik jullie de kunsten van mijn stiefmoeder zien. Zij is een prof in het inrichten van kamers en dus heb ik de woonkamer gefotografeerd. hier komt de tentoonstelling!:

 dit is het eerste plaatje.  Het is bij het raam genomen. ikvind het leuk bedacht🙂

 en dit is onze openhaard, met erg leuke kaarsen en kandelaren er op een grote spiegel en een schilderij van een stad, er staat een houte plankje met geschilderde woorden er op.

 vooral op dat kleine (hier is die groot ) vaasje zijn we trots.

 dit vind ik zelf ook erg goed bedacht, vooral die klok is mooi en past goed bij de phalepnoppis, in het fotolijstje zit normaal de touwfoto van mijn vader en mijn stiefmoeder.

 dit is een bloempot dat op tijdschriften staat, geniaal!!

 inmiddels word het tijd om af te sluiten en daar hebben we een bijpassende stijlvolle klok bij! en we zijn nog niet helemaal klaar, want er zat nog iets in de oven…

 ..een lekkere taart! dus ik ga lekker smullen en ik zie jullie weer de volgende keer!