beste lezers,
gister avond schoot me iets te binnen het was alleen te laat om het nog online te zetten dus doe ik dat nu😉
ik hou heel erg van douchen. Het is fijn als ik het warme water over mijn lijf voel stromen en het constante gekletter van de druppels in het bad hoor vallen. Douchen is voor mij niet alleen mezelf reinigen maar ook de gelegenheid om helemaal te ontspannen. Als ik douche kan vaak goed nadenken, zowel leuke als vervelende dingen. De douche is een soort beste vriend. Ik vertel het mijn problemen in mijn hoofd en ik hoef niet bang te zijn dat hij ze doorvertelt. Als ik douche vergeet ik de wereld om me heen en dan kan even me niks meer schelen, zelfs de tijd niet. Ik sluit dan mijn ogen en denk na. Als ik moet huilen dan zla niemand het zien, het blijft dan tussen de douche en mij. De douche zal ook niet kritiek geven of me afkraken maar ook niet overdreven meelevend doen. Het zegt gewoon helemaal niets en dat vind ik prima. Douchen vind ik ook heel anders dan een bad. Een bad is wel fijn maar het is dan zo stil. Je hoort alleen wat als jij beweegt, geen constant gekletter. Je hoort dan iedereen buiten de badkamer praten, nee ik neem liever een douche.
wat nemen jullie liever? een bad of een douche? laat je mening achter in een comment.

Bad_douche

tot ziens