beste lezers,
jullie geloven het nooit maar het is echt waar! ik heb een 8,8 voor engels en een 9 voor frans. Ik ben super blij want in deze twee vakken was ik niet de beste. De cijfers die ik hiervoor had gehaalt zijn namelijk een 3 en een 3,5 bij engels en bij frans een 4,5 en een 6. gemiddelt stond ik voor engels een 5 en voor frans een 6 maar nu is dat lekker omhoog gegaan (1 punt hoger) gemiddelt sta ik nu niet meer onvoldoende voor engels. maar mijn doel is aan het eind een 7 of hoger te staan voor alle vakken zoadat ik heel misschien naar het VWO kan opstromen. Maar de kans dat dat nog gebeurt is best wel klein. Voor de rest ben ik de laatste tijd vaak ziek geweest en heb op de bank zitten lezen en tv kijken wat best wel vermoeiend ook is. Het is voor al niet leuk om ziek te zijn want dan mis ik lessen op school en daar heb ik geen zin in. Dus heb ik thuis ook wat tijd besteed om nog een beetje bij te blijven. Aankomende vrijdag heb ik weer een proefwerk van engels dus daar heb ik ook hard voor zitten leren. Ik heb er het volle vertrouwen in. En.. wat heb ik nog meer te vertellen..oh ja. We hebben sinds kort internet op onze tv, en omdat ik toch niks te doen had ging ik maar via youtube filmpjes kijken van mr. Bean. En natuurlijk zal ik jullie mijn favoriet laten zien:



tot ziens