beste lezers,
morge is moederdag. de dag om je moeder te verwennen.(of verwent te worden) En hier een paar leuke moederdag ideeen.

1. het gewoonlijke ontbijt op bed natuurlijk of uiteten s’avonds😉
2. moederdag gedichtjes. zoals mijn zelfgemaakte moederdag gedicht:

ik hou van chocola
ik hou van shoppen
ik hou van vla
ik hou van moppen
ik hou van roze ,groen en blauw
maar het meest hou ik van jou

3. taart, cake of iets anders voor haar bakken:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. bosje bloemen!
5. cadeau, zoals: chocola, sieraden of een lekker gezichtmaskertje of keukengerei, een mooi boek of een lekkere body lotion
6. neem haar een dagje mee uit, ik ga bijvoorbeeld een dagje varen op een boot met het hele gezin

ik hoop dat er een paar nieuwe ideeen tussen staan en ik wens jullie een fijne moederdag!